Tytuł projektu: Promocja produktów firmy WELOX na rynkach zagranicznych
Całkowita wartość projektu: 413 200,00 zł
Dofinansowanie projektu z UE: 330 560,00 zł
Celem głównym projektu jest wzrost konkurencyjności firmy Welox na rynkach międzynarodowych (w szczególności na rynku ZEA oraz rynku europejskim), poprzez budowę świadomości marki Welox wśród odbiorców zagranicznych, dzięki prowadzonym w ramach projektu działaniom, umożliwiającym wypromowanie produktów zarówno na nowych rynkach, jak i dywersyfikacji rynków dotychczas obsługiwanych. Cel zostanie osiągnięty poprzez rozwiniecie eksportu, pozyskanie nowego rynku zbytu (nowe rynki perspektywiczne) i kluczowych klientów oraz promocję i budowę konkurencyjnej pozycji Marki Welox na rynku zagranicznym. Zaplanowane główne cele w zakresie umiędzynarodowienia firmy, będą miały bezpośredni wpływ na zwiększenie przychodów z eksportu, jak też umiędzynarodowienie polskich produktów oraz pokazania Polski jako solidnego partnera biznesowego na arenie międzynarodowej - realizacja Celu głównego konkursu- promowanie Marki Polskiej Gospodarki.